باتری اپل آیفون SE مدل Apple Iphone SE Battery

باتری اصلی آیفون SE

90,000 تومان

معرفی اجمالی محصول

باتری اپل آیفون SE از دسته محصولات باتری از گروه لوازم جانبی موبایل برای دستگاه‌های اپل مدل SE ارائه می‌شود.

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات تلفن همراه است زیرا به صورت مستقیم با مدار داخلی موبایل ارتباط دارد و هرگونه نقص فنی در آن می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات ثانویه در قطعات حساس موبایل شود. این امر ضرورت استفاده از کالای اصلی را در زمینه باتری دو چندان می‌کند زیرا کالای اصلی که توسط شرکت سازنده موبایل ارائه می‌شود کیفیت بالایی دارد و متناسب با سایر قطعات تلفن همراه طراحی شده است .

این باتری لیتیوم یون همراه با تلفن همراه اپل آیفون SE عرضه می‌شود ؛ ظرفیتی برابر با 1510 میلی آمپر ساعت دارد و ولتاژ آن برابر 3.77 ولت می‌باشد. این باتری در صورت دریافت شارژ مفید توسط شارژر اصلی اپل می‌تواند موبایل شما را 240 ساعت به صورت استندبای ، حین مکالمه بیش از 14 ساعت و بیش از 50 ساعت برای پخش موسیقی روشن نگه دارد.

باتری اپل آیفون SE از نوع داخلی می‌باشد و برای خارج کردن و تعویض آن باید قاب تلفن همراه را باز کنید تا به مدار داخلی دسترسی داشته باشید که باتری را خارج و در صورت نیاز تعویض کنید. البته اگر به این باتری آسیب خارجی نرسد و مدار‌های داخلی موبایل دچار ایراد کارکردی نباشند مشکل خاصی برای آن بوجود نمی‌آید.

باتری سامسونگ گلکسی A3 2016 مدل Samsung Galaxy A3 2016

باتری اصلی گلکسی

A3 2016

85,000 تومان

معرفی اجمالی محصول

باتری سامسونگ گلکسی A3 2016 از دسته محصولات باتری از گروه لوازم جانبی موبایل برای دستگاه‌های سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 ارائه می‌شود.

باتری یکی از مهم ترین قطعات تلفن همراه است زیرا به صورت مستقیم با مدار داخلی موبایل ارتباط دارد و هرگونه نقص فنی در آن می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات ثانویه در قطعات حساس موبایل شود. این امر ضرورت استفاده از کالای اصلی را در زمینه باتری دو چندان می‌کند زیرا کالای اصلی که توسط شرکت سازنده موبایل ارائه می‌شود کیفیت بالایی دارد و متناسب با سایر قطعات تلفن همراه طراحی شده است .

این باتری لیتیوم یونی همراه با تلفن همراه سامسونگ گلکسی A3 سری 2016 عرضه می‌شود ؛ ظرفیتی برابر با 2300 میلی آمپر ساعت دارد و ولتاژ آن برابر 3.85 ولت می‌باشد. این باتری در صورت دریافت شارژ مفید توسط شارژر اصلی سامسونگ می‌تواند موبایل شما را تا 14 ساعت حین مکالمه و تا 58 ساعت برای پخش موسیقی روشن نگه دارد.

باتری سامسونگ گلکسی A3 2016 از نوع داخلی می‌باشد و برای خارج کردن و تعویض آن باید قاب تلفن همراه را باز کنید تا به مدار داخلی دسترسی داشته باشید که باتری را خارج و در صورت نیاز تعویض کنید. البته اگر به این باتری آسیب خارجی نرسد و مدار‌های داخلی موبایل دچار ایراد کارکردی نباشند مشکل خاصی برای آن بوجود نمی‌آید.




 

پاور بانک هوکو 10000 میلی آمپر ساعت مدل B29

Hoco B29 10000mAh PowerBank

120,000 تومان

معرفی اجمالی محصول

پاوربانک هوکو 10000 میلی آمپر ساعت مدل B29 یکی از زیبا ترین پاور بانک‌های بازار است. این زیبایی در کنار کارکرد مناسب شارژر همراه Hoco B29 را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

هوکو به عنوان یک برند درجه یک شناخته می‌شود که با قیمت و کیفیت رقابتی توانسته سهمی‌از بازار لوازم جانبی الکترونیکی را از آن خود کند. طراحی خلاقانه ویژگی مهمی‌در محصولات برند Hoco می‌باشد علاوه بر آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری به روز سبب رضایت مشتریان این برند شده است.

صفحه نمایش‌های بزرگ ، پیچیدگی و کارکردهای زیاد تلفن‌های هوشمند و گجت‌‌ها باعث مصرف زیاد باتری شده، به نحوی که، افرادی که به صورت دائم از موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند در طول روز حداقل یکبار احتیاج به شارژ آن دارند؛ و برای آن‌ها بسیار ناراحت‌کننده است که در مکان و زمانی که دسترسی به برق شهری برای شارژ ندارند، ناگهان با مشکل از دست رفتن شارژ باتری و خاموش شدن دستگاه مواجه شوند. پاوربانک یا دستگاه شارژر همراه وسیله‌ای است کم‌حجم که نیاز شما به شارژ باتری حتی هنگامی‌که دسترسی به برق ندارید، را برطرف می‌کند.

ظرفیت پاوربانک هوکو مدل B29 به گفته سازنده 10000 میلی آمپر ساعت است و این بدان معناست که پر مصرف ترین دستگاه‌ها مثل آی پاد توسط این پاوربانک قریب به 2 مرتبه به طور کامل شارژ می‌شوند. دو پورت USB روی بدنه این پاور بانک تعبیه شده است که باعث می‌شوند شما بتوانید به صورت همزمان دو دستگاه را با استفاده از این شارژر همراه شارژ نمایید.

حداکثر شدت جریان خروجی از این پاور بانک 2.1 آمپر است؛ البته هنگامی‌که به صورت همزمان از دو درگاه استفاده می‌کنید این شدت جریان بین دو درگاه تقسیم می‌شود. اگر از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید و نگران شدت جریان وارده به باتری آیفون خود هستید می‌توانید بدون نگرانی از این پاوربانک استفاده کنید زیرا این شارژر همراه دارای دو درگاه با شدت جریان خروجی 1 و 2 آمپر است و با انتخاب شدت جریان بهینه به باتری موبایل شما آسیب نخواهد رسید.

جنس بدنه پاوربانک هوکو 10000 میلی آمپر ساعت ABS+PC است و مقاومت مناسبی در برابر ضربه دارد. روی سطح این شارژر همراه چراغ LED تعبیه شده است که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری میزان شارژ موجود در پاوربانک و شدت جریان خروجی فعلی را نشان می‌دهد. همچنین این چراغ LED می‌تواند در مواقع اضطراری نقش یک چراغ قوه را برای شما ایفا کند. وزن تقریبی این پاوربانک 175 گرم است که وزن ایده آلی برای یک پاور بانک 10000 میل آمپر ساعت است.