فلش مموری OTG سیلیکون پاور مدل Silicon Power USB and OTG X31

فلش مموری سیلیکون پاور او تی جی مدل

51,500 تومان165,000 تومان


معرفی اجمالی محصول

 فلش مموری OTG سیلیکون پاور مدل X31 از سری محصولات دسته حافظه جانبی و‌هارد تولید برند سیلیکون پاور با قابلیت اتصال به موبایل از طریق درگاه MicroUSB  و اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق درگاه USB3.0 با گارانتی مادام العمر داده پردازان متین عرضه می‌شود.

این فلش مموری دارای دو کانکتور Micro USB و USB 3.0 است و می‌تواند به دستگاه‌های موبایل اندروید بالای 4.1 و ویندوز فون بالای 8 متصل شود به شرط اینکه درگاه ورودی آن‌ها MicroUSB باشد. همچنین این فلش مموری می‌تواند با استفاده از کانکتور USB 3.0 به تمامی‌دستگاه‌های دارای ورودی USB از جمله رایانه‌ها ، پخش کننده‌های پورتابل ، ضبط خودرو و.. متصل شود.

درگاه USB3.0 یکی از جدیدترین فناوری‌های انتقال فایل است و اگر همواره احتیاج به انتقال پر سرعت اطلاعات بین موبایل و رایانه خود دارید این فلش مموری می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

بدنه این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است و مقاومت مناسبی دارد. درپوش این محصول با چرخش باز و بسته می‌شود پس دیگر نگران گم کردن درپوش‌های جداشونده نباشید.

این محصول از تکنولوژی Chip On Board بهره می‌برد و به همین خاطر با وجود استفاده از بدنه فلزی حجم کوچک و وزن سبکی دارد . وزن این محصول تنها 3.3 گرم است و ابعاد آن 33.0 * 12.3 * 8.1 میلی متر است .

از دیگر مزیت‌های فلش مموری OTG سیلیکون پاور مدل X31 قابلیت‌های ضد آب ، مقاومت در برابر شوک و لرزش و مقاومت در برابر گرد و غبار است که به شما کمک می‌کند بدون نگرانی از آسیب رسیدن به اطلاعات مهم تان همواره آن‌ها را همراه خود داشته باشید.

این فلش OTG به همراه اپلیکیشن رایگان مدیریت فایل سیلیکون پاور عرضه می‌شود که SP File Explorer نام دارد و می‌توانید در گوگل پلی جستجو کنید یا از این لینک استفاده کنید : اپلیکیشن رایگان مدیریت فایل سیلیکون پاور

مقر اصلی شرکت سیلیکون پاور یکی از بزرگترین تولید کننده‌های حافظه دنیا در تایوان قرار دارد و در میان 1000 تولیدکننده برتر تایوان رتبه یازدهم را به خاطر نرخ بالای رشد و پیشرفت به خود اختصاص داد و در صنعت نیمه‌رسانا نیز با اقتدار بر جایگاه نخست جدول تایوان تکیه زده است.



فلش مموری اپیسر مدل AH322 USB 2.0 Flash Drive

USB فلش اپیسر

42,000 تومان90,000 تومان


معرفی اجمالی محصول

 فلش مموری اپیسر مدل AH322 از سری محصولات دسته حافظه جانبی و‌هارد تولید برند اپیسر ( Apacer ) با قابلیت اتصال از طریق درگاه USB2.0 با گارانتی مادام العمر داده پردازان متین عرضه می‌شود.

طراحی بدنه پلاستیکی این محصول بسیار خوش ساخت ، ساده و زیبا است. در انتهای بدنه آن مکانی برای قرارگیری بند نگه داری تعبیه شده است و در این فلش مموری بصورت شیشه ای طراحی شده است.

این محصول با بهره گیری از تکنولوژی USB 2.0 قابلیت انتقال داده با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را دارد و طبیعتا انتخاب مناسبی برای انتقال فایل نیست و پیشنهاد می‌کنیم اگر از فلش مموری برای انتقال فایل‌های حجیم مانند فیلم استفاده می‌کنید از فلش مموری دارای USB3.0 استفاده کنید البته که این فلش مموری برای نیاز‌های عادی روزمره انتخاب مناسبی است!

اگر از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنید که فقط USB 1.1 را پشتیبانی می‌کنند نگران نباشید. این محصول به صورت خودکار این امر را تشخیص داده و با استفاده از نسخه 1.1 به انتقال داده با این محصول می‌پردازد.

این محصول در ظرفیت‌های متنوع 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت ، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت عرضه می‌شود . وزن این محصول 8 گرم می‌باشد و ابعاد آن 55 * 18 * 8.7 میلی متر می‌باشد.