اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Charge 3 Speaker

اسپیکر قابل حمل JBL


1,840,000 تومان

معرفی اجمالی محصول

اسپیکر بلوتوث JBL charge 3 یک اسپیکر قابل حمل است که با استفاده از فناوری بلوتوث قادر است به صورت همزمان به 3 دستگاه موبایل متصل شود. اسپیکر پورتابل Charge 3 با توان پخش 20 وات و امکانات بی نظیر دارای بهترین قیمت در مقایسه امکانات و کیفیت در مقابل رقبای خود است.

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3 دارای دو درایور با توان پخش 10 وات می‌باشد ( سرجمع 20 وات ) و می‌توانید از آن برای پخش موسیقی در محیط‌هایی مثل مهمانی و طبیعت استفاده کنید! قطر درایور این اسپیکر قابل حمل 50 میلی متر و حساسیت آن کمتر از 80 دسی بل است که این ویژگی‌ها باعث می‌شوند JBL Charge 3 صدای واقعی و با کیفیت ارائه دهد.

باتری پخش کننده بیسیم JBL Charge 3 از جنس لیتیم یون می‌باشد و با ظرفیت بسیار مناسب 6000 میلی آمپر ساعت می‌تواند بیش از 20 ساعت مداوم به پخش موسیقی‌های شما بپردازد؛ همچنین می‌توانید در مواقع نیاز با اتصال تلفن همراه خود از طریق کابل USB به این اسپیکر ، از  Charge 3 در نقش پاوربانک ( شارژر همراه ) استفاده و موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید!

یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3 مقاومت در برابر آب می‌باشد که باعث می‌شود بدون نگرانی از آسیب رسیدن به اسپیکر حتی هنگام شنا کردن و تفریح از شنیدن موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید به تماس‌های ورودی تلفن همراه هوشمند خود هنگام اتصال به اسپیکر ، بدون نیاز به فشردن کلید ، پاسخ دهید و با کیفیت بالا و بدون اندکی نویز به مکالمه بپردازید.

از دیگر امکانات پخش کننده موسیقی JBL Charge 3 همگام سازی با استفاده از فناوری JBL Connect می‌باشد؛ با استفاده از این فناوری می‌توانید به هر تعداد اسپیکر JBL را به هم متصل کنید تا موسیقی شما به صورت همزمان از تمامی‌آن‌ها پخش شود. این فناوری کلیدی باعث می‌شود که بدون نگرانی از اتصالات و همگام سازی سیستم‌های صوتی تنها به وسیله چند کلید اتاق موسیقی خود را با قدرت و کیفیت صدای بی نظیر ایجاد کنید.

دریافت
حجم: 86.2 کیلوبایت



هدست بلوتوث شیائومی مدل Xiaomi millet headset bluetooth

هدفون بی سیم شیائومی مدل میلت

220,000 تومان


معرفی اجمالی محصول

برند شیائومی‌با ارائه محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته در همین مدت کوتاه سهم به سزایی در بازار کالای دیجیتال به خود اختصاص دهد. یکی از تولیدات مقرون به صرفه این شرکت هدست بلوتوث شیائومی millet است که علاوه بر قیمت ارزان کیفیت بسیار مناسبی برای استفاده‌های روزمره دارد.

هدست شیائومی‌جایزه طراحی IF سال 2015 میلادی را با فرم استوانه ای خود کسب کرد ، از بلوتوث نسخه 4 بهره میبرد اما در عین حال میتوانید با استفاده از آن 5 ساعت به طور مداوم مکالمه کنید! هدست‌ها همواره در معرض خوردگی و سایش هستند و کمتر هدستی وجود دارد که بعد از مدتی استفاده خط و خش روی بدنه آن نمایان نشود اما هدست میلت شیائومی‌با استفاده از رنگ‌های تولید شرکت ژاپنی معروف Mushashi ماندگاری ، دوام و خاصیت ضد چربی فوق العاده ای دارد؛ پس لازم نیست نگران بهداشت و نگه داری این هدست باشید!

از لحاظ فنی نیز هدست بلوتوث شیائومی millet دارای صدایی بسیار واضح با استفاده از فناوری کاهش نویز است و بدنه سبک آن فقط 6.5 گرم وزن دارد؛ با ظاهر شیک استوانه ای شکل با 1 سانتی متر قطر و 5.6 سانتی متر ارتفاع که در قسمت قسمت بالای آن کلید تماس و در قسمت پایین آن محل قرار گیری درگاه شارژ MicroUSB قرار دارد.

باتری لیتیومی‌این محصول به ادعای سازنده میتواند تا بیش از 5 میلیون مرتبه شارژ شود و 120 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ این مقدار برای 5 ساعت مکالمه یا 180 ساعت ماندن در حالت استند بای کافی است. نشانگر LED کوچکی با رنگ‌های آبی و قرمز شما را از وضعیت شارژ و اتصال آگاه میکند و میکروفون سیلیکونی آن ضبط صدایی واضح و شفاف و با کیفیت تر از هدست‌های معمولی را به شما ارائه میدهد.

دریافت